RECENZIJA Tena Božić, Ružičaste naočale

Ova knjiga mi je bila zanimljiva na svoj način.

“Ljubav je rat…Lord Robert Carlisle nikad ne odustaje od izazova, kako u poslu, tako u ljubavi. Ali pronalazak supruga skandaloznoj Mariji Winslow? E, taj će ga izazov dotući. Osim svojih veza i vragolastog šarma Robert će morati iskoristiti svaki podmukao trik koji zna kako bi osigurao brak ženi bez miraza i osjećaja za doličnost. Njezina će ljepota samo otežati ovaj zadatak. Mariah Winslow ne namjerava biti pijun u igri lorda Roberta. Pristala je na potragu za suprugom kako bi osigurala partnerstvo u očevoj kompaniji. No zasad će se morati odijevati za Robertove elegantne balove i plesati s neženjama koje joj on odabere. Ali neće je taj vrag nadmudriti, koliko god bio privlačan i neodoljiv. Ah, kad bi ljubav bila tako jednostavna…”

Ovo je treći brat Carisle i treći po redu koji prati trend. Zaljubit će se u djevojku kojoj traži muža. Čini se nekako kako braća Carisle imaju tu manu.

Moram biti iskrena s vama i priznati vam kako sam ovu knjigu pročitala prvu. Kupila sam četiri prva dijela na sajmu knjiga u Osijeku i gledala sam da koja mi je prva po redu i nekako sam se svejedno uspjela zeznuti i uzeti ovu knjigu u ruke. Shvatila sam tek na kraju. Tako da ako vas zanima neki od ovih dijelova, možete pročitati bez prethodnih knjiga. Možda ćete biti mrvicu zbunjeni, ali uspjet ćete sve pohvatati.

Ovdje imamo i dinamiku odnosa “neprijatelja” koji se polako zaljubljuju jedno u drugo. Taj dio mi se jako svidio. Nekako i dalje najviše volim takve tipove knjiga i uvijek je nekako najveća napetost u takvim odnosima.

Iako je ova knjiga za sva godišnja doba, imate moju preporuku za ove ljetne dane.

Izvor: Ružičaste naočale