Miles vojni kapetan s iznimnom karijerom u vojsci u kojoj se iskazao poput heroja, sad mora napustiti vojsku i vratiti se kući kako bih preuzeo titulu vojvode, i sve dužnosti koje donosi ta titula. Prije više od desetljeća morao je napustiti svoj dom, zbog lažne optužbe da je ubio voljenog brata, a i sam je bio samo dijete, to ga je jako pogodilo. I sad nakon toliko godina ponovno je u svom domu, kako bi preuzeo sve odgovornosti koje su mu rođenjem dodijeljeni, ali on ne zna kako biti vojvoda, kako voditi imanje. Nije ni svjestan što ga sve čeka, a prvo od svega je kako mora pronaći suprugu i osigurati nasljednika. Kad dođe doma upoznaje intrigantnu mladu ženu, koja će mu poljuljati tlo pod nogama.
Emery je na imanje vojvode došla s roditeljima prije deset godina, otac je vjerno radio za vojvodu, bio mu od velike pomoći, vodio brigu o imanju, ali um mu je počeo slabiti, pa više nije sposoban voditi imanje. Emery preuzima taj posao na sebe i sve više i više odgovornosti, a kad se pojavi novi vojvoda uvjerena je da će morati napustiti imanje, a prije toga da će ispraviti sve očeve propuste. Ni slutila nije da bi vojvoda zatražio njenu pomoć u vođenju imanja i sve ono što jedan vojvoda mora znati. Emery pristaje pomoći vojvodi i olakšati mu novo nastalu situaciju, što više vremena provode zajedno sve je jasnije da privlače jedno drugo, a to bi mogao biti problem je nisu iz istog društvenog staleža. Ali Milesa nije briga, jer je shvatio da niti jedna druga žena osim Emery ne može biti njegova vojvotkinja. E sad je samo pitanje hoće li im to poći za rukom?
Zar je uistinu Miles kriv za smrt brata? Tko je ustvari pravi ubojica? Kakav je život vodio Miles prije povratka doma? Kako će se nositi s novom titulom vojvode? Može li on to? Tko je Emery? Što ona sve radi na imanju? Može li ispraviti sve očeve pogreške prije nego novi vojvoda preuzme imanje? Zašto Miles želi njenu pomoć? Kakav će se odnos izroditi iz njihova druženja? Ima li ikakve nade za njih?
E TO ĆE TE MORATI OTKRITI SAMI 🙂

Po prvi put se srećemo s ovom autoricom, do sad nismo ni čuli za nju, ja barem nisam, ali žena me totalno oduševila svojim pisanjem, ne znam u koji rang bi je stavila, na koju autoricu me podsjeća. Knjiga me totalno ostavila bez daha, a likovi me oborili s nogu, priča koja svojom radnjom ostavlja takav utisak i budi more emocija, da sam uživala, doslovno uživala u ovoj knjizi, nisam je ispuštala iz ruku i uspjela je pročitati u danu, baš je fora biti doma i imati priliku čitati nešto ovako divno. Iako moram priznati da su me ponekad znali izbiti iz takta naši glavni junaci, ali sve im je oprošteno jer sam se totalno zaljubila u njih, i jedva čekam još koju knjigu ove divne i nadarena autorice i nadam se da ću imati prilike čitati njene priče i dalje, jer totalno sam očarana. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje kad zavirite između korica ove krasotice.
Osvrt napisala: Sandra K.