Rolfe ujahao je preuzimajući dvorac kako kakav poganski bog, njegova nagrada nije samo dvorac nego i još više od toga. Osim što sve želi dovesti u red, odlučan je i ukrotiti saksonsku ljepoticu Ceider, nezakonitu sestru svoje buduće mladenke Alice, djevojku slobodnog duha koja ga izluđuje. Djevojku koju želi u svom krevetu bez obzira na to što je polusestra njegove mladenke.
Mlada i nestašna Ceider nije nikakva dama, slobodnog je duha i uživa u svojoj slobodi, osim što je sposobna liječiti i razumije se u trave, ona je i špijun za pobunjenike i svoju plemenitu braću, koju voli više od same sebe. Za njih je spremna na svaku žrtvu. Samo ima mali problem užasno je privlači Rolfe njen neprijatelj, sama se dovodi u opasnost jer je upletena u opasne stvari koji bi je mogli skupo stajati, a ne odmaže joj ni to što se zaljubljuje u neprijatelje. Opasno se zapetljala, samo je pitanje hoće li se uspjeti izvući?
Tko je Rolfe? Na koji način je dobio dvorac i mladenku? Zašto mu se njegova mladenka ne sviđa? Što osjeća prema mladoj Ceider? U što će se ona uvaliti sve? Ima li joj spasa ako je otkriju? Što će biti s njom i Rolfeom?
TO MORATE SAMI OTKRITI…..
Ljubomora, požuda, nasilje i političke intrige čine iznenađujuće inspiriranu situaciju u ovoj romansi smještenoj u Engleskoj davne 1069.godine. Uistinu mi se jako svidjela heroina ove uzbudljive priče, zbog njene hrabrosti koju ima u sebi kako bi se suprotstavila novom gospodaru dvorca. Ovo je bila jedna jako uzbudljiva i jako dobro osmišljena priča, iako mi se nisu svidjeli dijelovi s nasiljem, svejedno su upravo ti dijelovi dali dodatnu čar ovoj priči. Uzbudljivi likovi koji se spominju, neki od njih su mi išli na živce i rado bih da sam im mogla zavrnuti vratom, ali to je knjiga, knjiga koja budi emocije. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.