Lady Georgiana odgajana je da postane dio visokog društva, kći i sestra vojvode, od nje su imali velika očekivanja, ali ništa nije bilo onako kako su zamišljali. Skandal koji će je obilježiti i otjerati iz visokog društva nitko nije mogao ni zamisliti, isti taj skandal pretvorio je mladu lady u nešto što nikad nitko nije mogao posumnjati. Nitko ne zna sve njene identitete, danju je ona vojvodina sestra koju je uništio skandal, ali istina koju otkriva noć sasvim je nešto drugo, samo šačica ljudi zna tko je ona noću. Noću se ona pretvara u strah i trepet Londona, osoba koja sve zna, a nitko ne zna tko je ona, ona je tajnoviti osnivač legendarne kockarnice, gradskog pakla igara na sreću.

Samo partneri znaju pravu istinu, nitko nikad nije mogao ući u trag svim njenim identitetima, ali sad joj prijeti opasnost, kad se za nju počne zanimati opasno zgodan i privlačan novinar Duncan. Njega fascinira lijepa i uništena žena, sad bi on mogao dovesti u opasnost sve ono za što je radila, u opasnosti nije samo prošlost već i njena budućnost. U njima raste strast, strast koja bi mogla sve upropastiti, ali i sam Duncan krije tajne koje bi i njega mogle uništiti jednako kao i Georgianu, jeli ona spremna staviti sve na kocku zbog muškarca? Duncan je muškarac koji je uporan i koji dobije ono što želi, a ona postaje jedina koju trenutno želi. Njihova priča upravo kreće.

Tko je ustvari Georgiana? Kakve sve tajne krije? Kakav skandal je prati? Hoće li uspjeti sačuvati svoje tajne? Tko je Duncan? Kakve on tajne krije? Mogu li oni pomoći jedno drugome? Što je sve na kocki ako se istina otkrije? Kakav odnos imaju njih dvoje? Mogu li si dozvoliti opasnost koju bi njihova veza omogućila? Ima li nade za njih dvoje?

TO MORATE OTKRITI SAMI….

MacLean je još jednom nadmašila samu sebe i zadobila srca čitatelja diljem svijeta, ovim serijalom je pokazala kako je sve moguće, spojila je u jedno predivnu ljubavnu priču i skandale koje prate glavni junaci, ali ovom knjigom me je totalno oduševila. Od samo početka sam sumnjala ali ni na kraj pameti mi nije bilo da bi ova knjiga mogla biti o jednoj ženi, ženi koja je spremna na sve kako bi kaznila visoko društvo, žene koja je strah i trepet cijelog Londona. Uzbudljiva priča od samog početka, pa sve do samog kraja, priča puna tajni, intriga, zavjera, ali i predivne ljubavi koja je na vidiku. Uživala sam u svakoj pročitanoj stranici, knjiga koja me držala u neizvjesnosti do samog kraja, knjiga koja neće stajati na polici samo da stoji, to je knjiga kojoj se namjeravam vraćati još puno puta, kao i cijelom serijalu. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koja me osvojila od samog početka,knjigu koju svakako morate pročitati ako još niste.