Thorn je izvanbračni sin jednog vojvode, kojemu život nije bio bajan sve dok ga otac nije pronašao. On je najstariji sin kojeg je vojvoda prigrlio i volio. A sad je jedan od moćnih i bogatih ljudi, koji je spreman skrasiti se i zasnovati obitelj, ali potrebna mu je odgovarajuća žena. Potrebna mu je pomoć jer to neće moći sam izvesti. Uz pomoć jedne divne dame nada se da će pronaći prikladnu ženu. Ali se nije nadao onome što će ta dama izazvati u njemu.

India mlada i predivna dama, kći je jednog markiza, koja nema ni novca ali ni miraz kako bi se mogla prikladno udati. Sama se pobrinula za sebe radeći kao dizajner interijera u čemu je pronašla sreću i zadovoljstvo. Pomaže prijateljici koja joj je uredila još jedan posao, obnovu nove kuće gospodina Thorna. On to želi brzo obaviti kako bi kuća bila spremna za ženu koju će oženiti kad je pronađe. Oboje znaju što žele. U početku nema nikakvih simpatija među njima, ali to se ubrzo mijenja, jer se među njima rađa zabranjena strast. Thorn je spreman na sve kako bi osvojio Indiju, jer je ona ta koju želi, i spreman je na sve kako bi ona bila njegova. Samo je pitanje hoće li mu plan uspjeti?

Tko je ustvari Thorn? Zašto se odlučio skrasiti? Što traži i očekuje od buduće supruge? Tko je India? Što nju pokreće? Što želi od života? Kakav odnos ima s Indijom? Kako se slažu? Ima li kakve nade za njih?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Zanimljiva priča koja se lako i ugodno čita. Volim stil kojim piše Eloisa. Sve su njene priče uzbudljive i nadasve divne, iako moram priznati da me ova priča uistinu iznenadila jer mi je puno bolja i draža od prethodne. Ova priča je jedna od onih zanimljivih koja mi je sjela na prvu. Mene trenutno pere faza dark romansi i fantasy romana pa nekako manje čitam povijesne koje zaista volim, valjda mora doći i do toga ponekad. Ali svejedno, volim se vratiti i pročitati nešto povijesno i divno kao ova knjiga. Uživala sam u ovoj priči jer su me junaci ove knjige jednostavno oduševljavali svađicama i prepirkama ali i dovodili do ludila svojim ludorijama i u nekim trenucima nezrelosti. Oboje su osjetljivi, imaju problem zbog napuštanja, i užasno su tvrdoglavi te ne vide ono što im je pod nosom, doslovno. Ali bez obzira na moje živčane slomove dok sam čitala, jednostavno sam uživala u svakoj stranici ove divne knjige. Moje najtoplije preporuke za ovu krasoticu, koju svakako pročitajte ako niste, a ovdje je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.