Hazel Sinnett se nakon burnih događaja u Anatomiji (prvi dio ove duologije) nađe sama, s velikim dvojbama i teškim mislima jer nije saznala što se zapravo dogodilo Jacku. Znala je samo ono čemu je i sama svjedočila i ništa više od toga. Pogrešno optužena za ubojstvo i izdana od strane jednog od svojih pacijenata, Hazel se nađe u zatvoru, čekajući smrtnu kaznu.

Međutim, na njezino iznenađenje, umjesto da bude obješena, završi u Londonu. Dok još uvijek oplakuje Jackovu odsutnost, Hazel susreće Simona, dobrodušnog švedskog liječnika. Druženje s njim joj godi. Meni se osobno lik svidio. Hazel postaje član vrlo tajnovitog društva Suputnici smrti. Kako provodi više vremena kao članica ove posebne skupine, otkriva da ništa nije onako kako se čini. Shvaća da mora donijeti značajne odluke za vlastiti život.

Što se zapravo dododilo Jacku? Je li uspio preživjeti? Tko je Simon? Kakvu ulogu ima u Hazelinom životu? Hoće li Simom i Hazel biti zajedno ili ipak neće? Hoće li se Hazel i Jack pronaći? Ubiti, s kim će Hasel završiti?

TO MORATE OTKRITI SAMI

Kakav kraj! Ne mogu vam prenijeti kako sam se osjećala! Malo ljubavi, ukradenih poljubaca, puno zakona i pravila, povijesti i hrpa zanimljivih likova. Uživala sam promatrajući Hazel kako se bori za svoje mjesto pod suncem. Obožavam Hazel kao lik. Kao i mnoge žene tog vremena, i ona je u ovom dijelu bila okružena strogim pravilima, ali ide do granice sloma i ne dopušta da joj se bilo što umiješa. U svakom slučaju, ovo je izuzetna priča s nevjerojatnim likovima koji su izgubili sreću i nastavili živjeti svoje živote. Čitajućui, navijala sam za nju i… Uživala sam i u fantastičnim elementima posutim kroz duologiju, ideji o serumu besmrtnosti. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje između korica ove divne knjige.