Thomas se još uvijek oporavlja od ozljede koju je zadobijo godinu prije, kad je bio napadnut. Na taj je način naglo prekinuta njegova špijunska karijera, muči se s tamom koja ga je obuzela, i noćnim morama koje ga stalno muče, i koje mu ne daju mu mira. Sve što želi je vratiti svoj posao, i ponovno se osjećati živim ali to je teže nego je mislio da će biti. Očajno pokušava spasiti svoj ugled i biti ono što je bio nekada, a priliku će zgrabiti kad mu obiteljski prijatelj ponudi pomoć u zamjenu za hvatanje prepredenog drumskog razbojnika. Thomas stiže na ladanje, i tamo upoznaje nju, djevojku uz koju se opet osjeća živim, njena blizina tjera njegovu tamu, i spreman je na sve kako bi joj se približio. Ona ga nastoji izbjegavati jer se boji da ne otkrije njene najdublje tajne. Ali Thomas ne odustaje tako lako.
Josephine je posvojena kći jednog baruna, i službeno je postala usidjelica. Zabave i otmjene haljine je ne privlače, te stvari rado prepušta mlađim damama. Više od ičega cijeni svoju slobodu i ne zanima je ni udaja ni brak, sve dok ne sretne tajnovitog i naočitog stranca koji je ostavlja bez daha. Iako je silno privlači, Josie mu se mora oduprijeti, kako ne bi otkrio njenu malu, prljavu tajnu. Izbjegavanje je teže nego je mogla zamisliti jer on ubrzo doznaje istinu koja ga šokira. Bez obzira što je otkrivena, Josie nema namjeru stati s onim što taji od svih, a osjećaji prema Thomasu mogli bi ugroziti sve, pa čak i njen život. Sad je samo pitanje kako će se oni nositi sa svim što im se događa?
Tko je Josie? Kakvu to ona tajnu krije? Zašto se boji da je Thomas ne otkrije? Što bi se moglo dogoditi ako se sazna? Zašto Thomas želi svoj stari posao? Hoće li uspjeti povratiti ga? Na koji način mu Josie stoji na putu do njegova cilja?
E TO MORATE OTKITI SAMI?
Ovo je treći roman iz serijala, iako su mi i prva dva bila predivna, ovaj je meni najbolji. Za junaka ove priče sam se zagrijala još od početka serijala, cijelo vrijeme mi je bio enigma koju sam jedva čekala otkriti. Anna je ovim serijalom uistinu napravila predivan posao. Jako volim njezin način pisanja ove divne priče koja ostavlja bez daha, i jako uživam čitajući je. Ovom me knjigom totalno dobila, jedva sam čekala ovu priču koja je puna tajni, strasti i ljubavi, savršena doza svega za ljubitelje ove autorice i tog žanra. Priznajem da su me likovi dovodili do ludila, posebno junaci ove priče, koje sam čak poželjela zadaviti. Priča koja izaziva emocije kod čitatelja to je onda prava stvar, jer toliko obuzme da odlutate u čarobni svijet mašte. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu knjigu koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje između korica ove divne knjige.
Osvrt napisala: Sandra K.