Georgiana nikad nije ništa imala protiv braka, ali je i mislila da će po tom pitanju imati pravo glasa, uvijek je željela ono što imaju njeni roditelji, brat i sestra ljubav. A sad joj reputacija visi o koncu, i ima samo dvije opcije provesti život kao usidjelica ili se udati za kretena koji joj je uništio život, ali na tu pomisao o udaji za kretena ježi joj se koža od gadljivosti, ali taj kreten je i dalje spreman na sve kako bi je natjerao da se uda za njega, što ona odbija bez obzira na sve nedaće koje joj prijete.

Kao najmlađi sin grofa Nicolas slobodan je graditi svoj život i vlastiti put, studira medicinu u Škotskoj, nema vremena za išta jer ga rokovi i ispiti pritišću, a nema niti želju za sada bar tražiti si ženu. A tad otkriva da je njegova prijateljica iz djetinjstva suočena s propašću, nakon razgovora s ocem on zna što treba učiniti. Suočit će se s Georgianom i iznijeti joj svoj prijedlog, ali nju će biti teže uvjeriti da je tako najbolje, jer ona je ponosna i tvrdoglava mlada žena. Samo je pitanje hoće li ona pristati na njegov prijedlog, i spasiti se od zlih jezika?

Tko je Georgiana? Što joj se dogodilo? Kakav je skandal izazvan? Tko je Nicolas? Može li joj pomoći? Hoće li ona pristati? Može li se između njih dogoditi išta osim prijateljstva?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Ovo je četvrti roman iz serije, i uistinu je zanimljiv i duhovit, a i jako fascinantan, jer nekad stvarno ne znaš što ti sudbina nosi, a to nisu znali ni junaci ove divne priče. Nekad te život uistinu iznenadi, i na put nam stavlja osobu koju smatramo prijateljem, život piše čudne priče, pa su se na kraju i naši junaci morali pomiriti sa svojim sudbinom. Jako je teško biti imun na šarm naših glavnih junaka, koji te u jednom momentu nasmiju do suza, a u drugom ih poželiš zadaviti. Uistinu jedn divna i uzbudljiva priča koje se čita brzo, i u jednom dahu. Juliju jako volim, a njeni likovi me svakom knjigom oduševljavaju sve više, i žena stvarno piše fenomenalno i očaravajuće. Njeni likovi te obore s nogu, ali čak i oni koji ti se ne svide niti malo, ali oni čine priču još zanimljivijom i uzbudljivijom iako ih poželiš sravnati sa zemljom. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu priču, koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje kad zavirite između korica ove krasotice.

Osvrt napisala: Sandra K.