Prije sedam godina ta mu je žena slomila srce, mislio je da je više nikad neće vidjeti, a sad je Robert ponovno naletio na nju, nije mogao vjerovati svojim vlastitim očima, jer ponovno je pred njim. Djevojka koja ga razorila, zbog koje je planirao bijeg, nije mu bila važna ni titula, niti pojedi, niti novac, samo ona je bila bitna i ljubav koju je osjećao prema toj djevojci. Sad mu stoji na dohvat ruke, užasno bijesan na nju zbog svega što mu je učinila, ali svejedno je bilo nemoguće odoljeti joj, već mu se vratilo i bio je opet slomljen, jer ona je pokazivala samo bijes prema njemu, a on je vidio samo ono što su mogli imati zajedno, a to je baš ona uništila.

Robert ju je prije sedam godina ostavio gotovo uništenu, Victoria se sjetila riječi svoga oca da jedan grof nikad ne bi mogao oženiti kći jednog župnika i bio je u pravu. Robert joj je obećao brak, a zatim ju je napustio i otišao u London, dok je ona trpjela posljedice sramote sprječenog bijega kojeg su zajedno isplanirali do zadnjeg detalja. Sad je guvernanta, radi posao koji ne voli, i ponovno sreće muškarca koji ju je uništio, a tad joj joj on ponudi da mu bude ljubavnica, što ona odbija, odlučna da svoju čast nikad više ni zbog koga neće staviti na kocku, jer ona je čestita i ponosna mlada žena. Njihova nemilosrdna borba kreće. Sad je samo pitanje može li ovo dvoje mladih ljubavnika ponovno naučiti vjerovati jedno drugom?

Zašto se razilaze Robert i Victoria? Tko im je stao na put? Zašto? Jesu mogli imati budućnost da u ostvarili svoj plan? Kakav je njihov ponovni susret? Što osjećaju jedno prema drugom i nakon sedam godina pakla? Mogu li ponovno voljeti? Ili je za njih priča završena?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Ova knjiga i ova priča su me doveli do ruba ludila, ovo dvoje mladih i tvrdoglavih ljubavnika izluđivali su me svakom pročitanom stranicom. Mislim da još tvrdoglavije likove neke knjige nisam upoznala, jer ovo dvoje je nadmašilo sve ono što sam do sad pročitala. Jedna divna priča bez obzira na tvrdoglavost glavnih junaka, jer Quinn jednostavno zna kako napraviti dobru zavrzlamu, i dati čitateljima upravo ono što žele, zato je ova autorica prava kraljica ljubavne drame u svojim romanima. Bez obzira na to što su ovo dvoje najčešće u meni budili emociju ljutnje, svejedno mi se knjiga dopala jako, ne bi bila toliko interesantna da nije bilo toliko zavrzlama od početka do kraja. Jako volim knjige i autore koji znaju probuditi emocije kod svojih čitatelje, a Quinn u tome majstorski uspijeva. Jako lijepa priča koja drži pažnju do samoga kraja, lako se čita i uživa u svakoj stranici. Moje najtoplije preporuke za ovu divnu i uzbudljivu priču koju svakako morate pročitati, a ovo je samo maleni dio onoga što vas uistinu očekuje kad knjigu uzmete u ruke.