Uovoj neizvjesnoj situaciji kada ne znamo ni kako ni zašto možda je idealno vrijeme zapitati se: „Je li ovo trenutak kada se svijet ruši?“ Koliko je svijest važnija od ega i koliko nam je važno izdržati i preživjeti?

„Kada se zateknemo u neizvjesnoj situaciji, zateći ćemo se na pragu spoznaje.“

Spoznaja da je tu nešto što nas pritišće i to nešto nam remeti mir mnoge će dovesti do ludila i ne mislim vam tu sada nešto pametovati već vam preporučiti da se okrenete sebi i kada već razmišljate o sebi pozabavite se i time koliko su ljudi oko vas važni. Ova knjiga priručnik je o mnogim istina i strahovima, a „strah je naša prirodna reakcija na približavanje istini.“ Znači, istina i strah usko su povezani, pitanje je samo imamo li hrabrosti suočiti se s njima.

„Upravo je sadašnji trenutak idealan učitelj.“ Priznajte da ste iz novonastale situacije u svijetu i u državi shvatili koliko je stvar zapravo vrlo ozbiljna i ta će nas situacija, ako već nije, naučiti mnogim stvarima koje smo do sada zanemarivali. Normalno je osjećati strah, nelagodu i ljutnju, ali također moramo i prihvatiti sve to. Ovo nije knjiga o virusu ili potresu, ali jako dobro se sad uklopila u sve ovo što se oko nas događa i svakako bi je trebali pročitati jer govori o svim onim emocijama koje trenutno osjećamo.

Nemojte jedni drugima nanositi štetu i ne paničarite, nije sve bolest i smrt, ali puno je toga u hrabrosti, odgovornosti i prihvaćanju. Knjiga je duhovna i daje vrijedne lekcije o životu, samoći, ljubavi i smrti. Kroz čitanje kažu otkrit ćete mir i provjeriti je li radost uistinu vaše izvorno stanje. Meni je dala odlične smjernice i stav koji se odrazio u mojim odlukama. Također, ovo je knjiga o suosjećanju i poštovanju što mnogi nemaju, ali i dalje guraju svoje plitke i krive stavove zbunjujući nas i tjerajući nas u pogrešnom smjeru. „Razvijajući suosjećanje prema sebi, razvijat ćemo i suosjećanje za vanjski svijet.“

Puno je divnih stvari napisano u ovoj knjizi, a uz već spomenute reći ću još i da je bazirana na sebičnosti većine te mišljenju drugih pa ako je ne želite pročitati zbog ničeg drugoga pročitajte je zbog toga da vidite da je i vaše mišljenje važno i treba biti uvaženo, a isto tako sebičnost nas može skupo koštati. Lakše se uz ovu knjigu suočite s kaosom i oslobodite se tereta, mogućnost izbora još uvijek imate.

Izvor: Čarobni svijet knjiga