RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Pa, ovo je bilo neočekivano i šokantno. Doista ne mogu vjerovati što sam upravo pročitala. Ovaj će vas psihološki triler odvesti na jako mračna mjesta skrivena u maloj dječjoj glavi.

Kada bračni par posvoji napuštenu djevojčicu sve vam se čini kako će joj oni pomoći s traumama, kako će se svi puno voljeti i živjeti sretni zauvijek, ali strava i ludilo koji su se događali u toj kući nešto su što nisam očekivala. Očekivala sam puno problema, ali nikako ovakvu vrstu problema jer ovo dijete je sve samo ne savršeno, eto to vam mogu reći, a ostalo ćete morati sami pročitati.

Niže se šok za šokom, kaos prerasta u ludilo epskih razmjera, pojma nemate tko govori istinu, ali zasigurno znate jednu stvar- ti su se roditelji doista trudili, oni su vjerovali, oni su bili spremni odreći se svega da pomognu djetetu, a kako je to na kraju ispalo vjerujem da će začuditi i vas u istoj mjeri kao što je i mene.

Istina me zatekla nespremnu jer cijelo sam si vrijeme vrtjela jedan film i bila sam uvjerena u nedužnost nekih osoba, a kad sam dobila tu istinu naježila sam se od strahote. Roman je fenomenalno napisan, napetost se može nožem rezati, a radnja je brza i oštra. Naizmjenično pratimo događaje unutar obitelji i policijsku istragu. E sad, što se istražuje? To ostavljam da vas malo zaintrigira jer u toj obitelji ništa nije kako će vam se na prvu činiti.

Koliko god sam ostala zabezeknuta nekim scenama ova me knjige jednostavno oduševila odličnim prikazom traume, a tome mogu dodati i savršeno opisan stres s kojim se roditelji svakodnevno nose. Fantastična knjiga, a temu je eto, autorica uzela iz svojeg poslovnog iskustva pa će vam puno puta u glavi biti da se takve stvari uistinu nekome događaju.

Dajem vam ogromnu preporuku jer ovakvo nešto ne čita se često, a moglo bi vam biti s jedne strane jako poučno dok ćete s druge strane biti zahvalni na svemu dobrome i na svakoj sitnici koju imate. Da, svakako pazite što si poželite, kao što na naslovnici piše, jer želje roditelja iz ove priče ostvarile su se u jako kratkom vremenu, ali još brže sve je otišlo nizbrdo. Super priča, nezamisliva, jeziva, brutalna, snažna i zabrinjavajuća.

Izvor: Čarobni svijet knjiga