RECENZIJA Sandra Avar, Čarobni svijet knjiga

Prva knjiga serijala o obitelji Kincaid (info našla na netu, ako sam u krivu ispravite me) prava je vruća i jako zeznuta priča o djevojci imena Catriona koja je prava škotska ljepotica i itekako spremna na mnoge opasnosti, ali i na vraćanje stare slave svome klanu. Za pomoć će moliti ni manje ni više nego upravo Simona kojeg se jako dobro sjeća iz djetinjstva kada ga je uhvatila gdje se u sijenu valja s njenom sestričnom. Kroz godine postao je poznat po svome junaštvu jednako koliko i po pijančevanju, kockanju i posjećivanju žena lakog morala.

Catriona je Simona izvukla iz zatvora i s njime sklapa brak, a kako i zbog čega saznajte sami. E sad, ovo je jako zgodna pričica, a cijelo vrijeme slušamo jednu jako pametnu, strastvenu i hrabru ženu kako priča o idealima i pokušava spasiti svoje korijene dok ujedno traga za bratom. Ona ne odustaje od svojih zamisli pa se tako Simon pomalo nespreman našao pred gotovim činom i sasvim neočekivano upao je u zamku ljubavi.

Priča je lagana i opuštajuća s povremenim zapletima i strepnjom, ali najvećim dijelom je nježna, emocionalna i prožeta zavodljivim scenama. Priča je to o povjerenju i poštovanju, a uz svu romantiku tu je i poneka zasjeda. Također su u igri i određene osvete i poneka spletka, ali sve završava jako idilično kako bi i povijesno ljubavni romani trebali završavati. Radnja je zanimljiva i dinamična, nema opisivanja ni okolišanja već svi lijepo odmah „udaraju u glavu“ i ničega se nitko ne srami pa se tako naša Catriona voli vrlo vulgarno izražavati, a Simon voli gol trčati uokolo.

Priča je urnebesna i vrlo slatka, pa uz sav taj brak koji izgleda nekako navrat-nanos ima tu i vrlo ozbiljnih obiteljskih tema koje romanu daju posebno značenje. Preporuka od mene i ujedno da spomenem kako je ovo savršena knjiga za plažu ako netko od vas planira uskoro na godišnji odmor.

Izvor: Čarobni svijet knjiga