RECENZIJA Renata Grčić, Čitateljica

Lucy Clarke nam se nakon Kuće na hridi predstavlja novim klaustrofobičnim trilerom o četiri prijateljice na planinarenju naslova Uspon. Kako sad Renata pobogu klaustrofobičnim kad su vani na planini i nigdje u blizini zatvorenog prostora, o čemu ti pričaš ženo? Eeeee mili moji meni je bio baš takav, unutar mene fobija za fobijom su se sukobljavale. Em ona od uspona, em od lude ideje o planinarenju, pa sve do onda kad sve krene nizbrdo, pun intended 😉

Kao i autoričina prethodna knjiga i ova mi je bila baš onako dovoljno dobar triler da malo razdrma moždane vijuge, a da opet ne bude nešto od čega se trebaš oporavljati danima i ne prestati misliti o ženama koje su se tako hrabro bez imalo kondicije uputile potražiti nove puteve, u doslovnom i prenesenom smislu.

Maggie, Liz, Helena i Joni prijateljice su još od djetinjstva i svake godine zajedno provedu godišnji. Obično to bude na nekoj plaži ili kraj bazena gdje su im kokteli nadohvat ruke, ali ovaj godišnji je isplanirala Liz i izabrala planine Norveške kako bi na zraku i hodajući pokušala posložiti svoje misli i svoj život. No nije ona jedina koju more brige i problemi, svaka od njih nosi svoju prtljagu sa sobom.

A jednom kad krenu povratka nema, očekuje ih norveško prostranstvo i vrhovi koje trebaju osvojiti, brige kojih se treba riješiti, probleme čija rješenja treba pronaći…. ali postoji nešto tamno što se nadvija nad njihovim usponom, a nisu samo oblaci.

Lucy Clarke ispričala je priču iz više perspektiva i baš svaka ima onaj detalj na kraju zbog kojega morate okrenuti sljedeću stranicu, izbor ne postoji 😉

Svidio mi se Uspon iako mi je kako sam na početku spomenula bio atmosferički klaustrofobičan i željela sam vikati na glavne likove, žene saberite se, pametne ste, i jesam, vikala sam u glavi i s nestrpljenjem čekala razvoj situacije. Sviđa mi se stil pisanja i volim takve obične, a opet dovoljno napete trilere da se angažiram tijekom čitanja. Lucy Clarke je nakon prve prevedene knjige kod mene smještena na listu autorica koje čitam tako da se već sad veselim idućoj.

Izvor: Čitateljica