RECENZIJA Maja Cerjan, Bookworm Maja

Georgie Bridgerton je u nemilosti tračeva zbog toga što ju je oteo Freddie Oakes, a kojem je ona ipak pobjegla. No njezina čast i ugled su nepovratno okaljani.
Nicholas Rokesby je na sveučilištu u Edinboughu gdje se izučava za liječnika, a njegov otac ga hitno poziva kući kako bi mu predložio da oženi Georgie čija obitelj je blisko povezana sa Rokesbyjima.

Nicholas je zapanjen zbog prijedloga i užasnut zbog činjenice da bi trebao ženiti djevojku na koju oduvijek gleda kao mlađu sestru. Ipak, primjećuje veliku promjenu u pogledu na nju- primjećuje njezinu znatiželju, humor i ljubav prema svemu što ju okružuje. Nicholas ponudi Georgie brak, ali ona užasnuto odbija jer shvaća da ju Nicholas prosi iz sažaljenja.

Nakon pomnog razmišljanja Georgie ipak odluči prihvatiti ponudu, a usput uživa u Nicholasovom društvu u najgoroj mogućoj situaciji. Uviđa da je on divan i pažljiv muškarac koji nije iskusan u vezama, ali zbog njegove inteligencije i suosjećanja izgleda poput princa na bijelom konju. Čini se da je Nicholas onaj pravi za Georgie i njezinu nepresušnu maštu i znatiželju, a ona donosi vedrinu i ljepotu njegovoj svakodnevnici. Ni kilometri ih ne razdvajaju- uvijek pronalaze način da ukradu pokoji trenutak jedan drugome.

Serijal o obitelji Bridgerton mi je bila predivna, serija maštovita i tako šarena, no Rokesby je serijal čija se radnja dešava otprije Bridgertona i stvarno je zanimljivo čitati o neobičnim zgodama mladih u vrijeme kreposnih i krajnje konzervativnih moralnih vrijednosti. U vrijeme kada su žene smatrane tek objektom za dobivanje potomaka koji bi nastavljali lozu neke obitelji; Rokesbyji su dašak nečeg boljeg u takvome svijetu. Divni i dragi muškarci koji svoje supruge zapravo vole i dive im se, ne smatraju ih drugotnima, već ravnima samima sebi. Spremni su na svaku žrtvu kako bi usrećili ženu sa kojom žive.

Lijepa, divnim bojama opisana, sjajnim osobnostima likova prožeta, lagana i zaista knjiga koja je pravo feel good štivo za ljetne dane. Lako je čitljiva, pisana tipičnim stilom Julije Quinn, uz pregršt sočnih detalja i crvenila koje izaziva na licima čitatelju. Uz mnoštvo duhovitih dosjetki osmijeh vam mora biti na licu jer knjiga zo zaista zaslužuje. Tek nakon što sam pročitala posljednju stranicu knjige, shvatila sam da sam bila toliko uvučena u radnju da sam zaboravila izdvajati lijepe citate, a ima ih. Romantika pršti iz knjige.
Preporuka za lijene ljetne dane!

Izvor: Bookworm Maja