RECENZIJA Maja Cerjan, Bookworm Maja

Charlie je nesiguran gay tinejdžer koji je sasvim slučajno (ili možda ipak ne slučajno) poljubio svojeg frenda Nicka. Nick je stereotipni srednjoškolac- igra ragbi, svi ga vole i da, prekrasan je. Nakon neprospavane noći na Charlijevim vratima pojavljuje se Nick. I dok Charlie započinje svoju tiradu o isprikama za poljubac, Nick ga uvjerava da za to nema potrebe. Zapravo se Nicku svidio poljubac, sviđa mu se i Charlie. Možda je vrijeme za drugi poljubac.

Njih dvoje se u tajnosti viđaju, ljube i drže za ruke. Nitko zapravo ne zna da je Nick biseksualac, a on to vješto skriva. Njihove poruke su prepune detalja o njihovoj zaljubljenosti i planovima. Sve se nekako produbljuje kada na Nickovom rođendanu Harry- bezobrazan i nadobudan, nepozvan gost, uvrijedi Charlesa koji na sve odmahne rukom jer je “navikao” na to. Nicku se smračilo pred očima i odlučuje stati na kraj zlostavljanju. A možda je vrijeme da se auta, barem najvažnijim ljudima u životu.

Odmah napominjem da nisam čitala prvi dio Heartstoppera, no vrlo lako sam pohvatala radnju iz njega i stvorila priču koja je prethodila ovoj knjizi.
Dakle, ovo je knjiga- strip, sa vrlo lijepim, mladenačkim i vrckavim ilustracijama koje vas tjeraju na listanje. Ful je zanimljivo i lako čitati, a čak se i stvara dojam filma.

Sama priča je aktualna, sasvim lijepo i pristojno osmišljena, pa bi se knjiga lako mogla koristiti kao svojevrstan poticaj mladima koji se boje autati se. No, radnja je možda i previše idilično obrađena pa se određena problematika s kojom se susreću gay osobe i ne spominje. Vjerujem da je trebalo malo više pažnje pridati tome s obzirom da je društvo još uvijek vrlo konzervativno po pitanju homoseksualnosti. No sve u svemu nije loše, zanimljivo je i zabavno. Preporučam za razonodu.

Izvor: Bookworm Maja