RECENZIJA Lana Čorak Kružić, Gospodin i gospođa Book

Istina ili mit – Prava istina o životinjama autorice Izzi Howell je fantastična i edukativna knjiga koja na zabavan način otkriva iznenađujuće i često neočekivane činjenice o životinjskom svijetu. U knjizi se razotkrivaju tajne i mitovi o različitim vrstama životinja, na način koji je pristupačan i djeci i odraslima.
Jedna od najvećih snaga ove knjige je način na koji autorica kombinira znanstvene činjenice s humorom i lako razumljivim objašnjenjima. Knjiga je izuzetno zabavna i podsjeća me na tip knjiga koji sam najviše voljela čitati u osnovnoj školi. Howell uspijeva zainteresirati čitatelje svih uzrasta za složene teme, koristeći jednostavan jezik i zanimljive ilustracije koje prate svaki dio knjige. Njena strast prema prirodi i znanju zrači kroz svaku stranicu, čineći čitanje ne samo informativnim već i izuzetno ugodnim.
Knjiga obrađuje širok spektar životinja, od najpoznatijih do onih manje poznatih, otkrivajući neobične navike, nevjerojatne prilagodbe i iznenađujuće strategije preživljavanja koje su razvili kroz evoluciju. Bilo da se radi o nevjerojatnoj otpornosti određenih insekata ili o složenom društvenom ponašanju sisavaca, stječemo duboko razumijevanje životinjskog svijeta.
Knjiga je koncipirana tako da razbija mnoge mitove i zablude o životinjama i promiče se znanstveno utemeljeno razumijevanje prirode. Balans između edukacije i zabave je odlično postignut i čitatelj nikad nema osjećaj kao da čita udžbenik, nego jako zabavno štivo. Iako je prepuna informacija, knjiga nikada ne postaje suhoparna nego potiče znatiželju i ljubav prema učenju, što je čini savršenom za mlade istraživače prirode, kao i za sve one koji žele bolje razumjeti čudesni svijet životinja.

Izvor: Gospodin i gospođa Book