RECENZIJA Lana Čorak Kružić, Gospodin i gospođa Book

Čudesno zamršeni mozgovi je izuzetna knjiga koja otvara vrata u fascinantan svijet ljudskog mozga na način prilagođen djeci i mladima. Ova knjiga izvanredno objašnjava kompleksne teme vezane za rad mozga, različite poremećaje i posebne potrebe, ističući jedinstvenost svakog pojedinca.
Jedna od najljepših poruka ove knjige je kako je važno djecu podučavati o jedinstvenosti svakog bića. Gooding kroz zanimljive priče i primjere pokazuje kako svaki mozak radi na svoj način, naglašavajući da su razlike među nama ono što nas čini posebnima. Ova knjiga pomaže djeci da razumiju i cijene različitosti, potičući empatiju i toleranciju prema ljudima s posebnim potrebama.
Knjiga je bogata informacijama o radu mozga, objašnjavajući osnovne funkcije mozga na jednostavan i razumljiv način. Autorica se također dotiče različitih poremećaja, kao što su disleksija, ADHD, autizam i druge neurološke razlike, objašnjavajući kako oni utječu na ljude i kako se mogu prevladati ili prilagoditi. Posebne potrebe povezane s radom mozga su opisane s velikom pažnjom i osjetljivošću, što pomaže djeci i roditeljima da bolje razumiju ove izazove.
Jedan od najzanimljivijih dijelova knjige su priče o slavnim ljudima koji su imali “čudesne mozgove”. Louise Gooding opisuje kako su mnoge poznate osobe, unatoč svojim neurološkim različitostima, postigle izuzetne uspjehe i ostavile trajan trag u povijesti. Ovi primjeri inspiriraju djecu da prihvate i vole svoje jedinstvene osobine, te da se ne boje izazova koje život donosi.
Ovo je knjiga koja educira, inspirira i pomaže djeci i odraslima da bolje razumiju i prihvate raznolikost ljudskih umova. Louise Gooding je uspjela stvoriti djelo koje je istovremeno informativno i emotivno, nudeći bogat izvor znanja i podrške za sve koji žele bolje razumjeti čudesan svijet zamršenih mozgova.

Izvor: Gospodin i gospođa Book