RECENZIJA Lana Čorak Kružić, Gospodin i gospođa Book

Čudesan čovjek fascinantna je dječja enciklopedija koja otkriva čaroban svijet ljudskog tijela na način prilagođen mladim čitateljima. Ova knjiga djeci već od prvog razreda osnovne škole predstavlja nepresušan izvor informacija i zabave. Jedan od glavnih razloga zašto je Čudesan čovjek tako zanimljiv djeci je način na koji je sadržaj prezentiran. Enciklopedija je puna živopisnih ilustracija, fotografija i dijagrama koji detaljno prikazuju različite dijelove ljudskog tijela i njihove funkcije.
Neke od tema koja se pojavljuju u knjizi su: mozak i živčani sustav, srce i krv, mišići i kosti, probavni sustav i mnoge druge. Ovo nije samo knjiga koju će djeca čitati sama, već je i izvrstan alat za zajedničko čitanje roditelja i djece. Roditelji mogu koristiti knjigu kao platformu za objašnjavanje složenih pojmova na jednostavan način, postavljajući pitanja i potičući diskusiju koja može produbiti razumijevanje i interes djece za biologiju. Zajedničko čitanje također pruža priliku za kvalitetno provedeno vrijeme između roditelja i djece, potičući znatiželju i ljubav prema učenju. Ova knjiga ne samo da pruža temeljno razumijevanje ljudskog tijela već može i zapaliti iskru interesa za znanost koja će trajati cijeli život. Bogata informacijama i prelijepo ilustrirana, ova enciklopedija zasigurno će postati omiljeni izvor znanja u vašem domu.

Izvor: Gospodin i gospođa Book