RECENZIJA Lana Čorak Kružić, Gospodin i gospođa Book

Kada sam uzela u ruke strip Čovpas: Zločin i maza odmah sam znala da me čeka nešto posebno. Kao ljubiteljica stripova i obožavateljica Pilkeyjevog prethodnog rada, ovaj me naslov nije razočarao ni najmanje. Radnja stripa prati Čovpasa, našeg hrabrog i odanog heroja, koji se suočava s novim izazovima u svom beskonačnom ratu protiv zločina. Ovoga puta, Čovpas dobiva otkaz i odande kreće cijeli niz sretnih i nesretnih događaja, nastaju razne naprave koje načinjavaju negativci, Čovpas i ekipa pokušavaju spasiti cijelu situaciju, u jednoj riječi ludnica! Ova nevjerojatno dinamična priča puna je preokreta, smiješnih trenutaka i srčanih trenutaka koji čitatelja drže prikovanog za svaku stranicu. Ilustracije su, kao i uvijek, živopisne i dinamične, savršeno dočaravajući energiju i humor priče. Osim zabavnog aspekta, ovaj strip nosi i važne poruke o prijateljstvu, hrabrosti i empatiji. Pilkey je vješt u utkivanju tih poruka u priču na način koji je pristupačan i djeci i odraslima. Također, način na koji se Pilkey obraća čitateljima kroz interaktivne i edukativne dijelove stripa, kao što su upute za crtanje i igre riječi, čini ovaj strip još posebnijim. Kada sam vidjela upute za crtanje i sama sam ih slijedila i pokušala nacrtati neke od likova. Isto tako, izuzetno su zanimljive stranice koje treba brzo okretati i onda daju privid radnje, odnosno animiranog filma od 2 sličice. Preporučujem ovaj strip svima koji traže zabavno i inspirativno štivo.

Izvor: Gospodin i gospođa Book