RECENZIJA Lana Čorak, Gospodin i gospođa Book

U trijumfalnom završetku čarobne priče o dječaku koji je preživio, pročitat ćemo ne samo posljednje, već i najnapetije poglavlje u životu čarobnjaka čiji je put od prvih stranica osvojio cijeli svijet. J.K. Rowling, majstorica pripovijedanja, u ovom finalnom nastavku svoje sage priča o hrabrosti, ljubavi i prijateljstvu u najmrklijim trenucima. Svojom mističnom snagom, knjiga nas uvlači u svijet gdje se dobro bori protiv zla, gdje svaki korak u vlastitoj tami nosi teret sudbine. U ovom napetom putovanju kroz magičnu stvarnost, pratimo Harryja, Hermione i Rona na njihovoj najopasnijoj misiji do sada – potraga za Horcruxima, fragmentima Voldemortove duše, koji čine srž njegove besmrtnosti. Atmosfera koja prevladava je ispunjena mračnim oblacima tjeskobe i neizvjesnosti. Svaki korak prema cilju je poput hoda po rubu propasti, dok se Harry suočava s vlastitim strahovima i nepoznanicama, a prijateljstvo se često nalazi na kušnji. Čitatelj je zarobljen u stranicama knjige, žudeći za svjetlom u tami, za spasenjem koje se čini neuhvatljivim. No, nada se rađa iz hrabrosti, odanosti i ljubavi. U prijateljstvu koje ne poznaje granice, u žrtvi koja prelazi granice smrtnosti, ova knjiga ističe snagu ljudskog duha i moć zajedništva.
Ova knjiga ne samo da poziva čitatelje da se prepuste avanturi koja ih čeka, već ih i izaziva da razmisle o svojim vlastitim odlukama, hrabrosti i vrijednostima. Za one koji traže više od obične priče, ova knjiga nudi putovanje kroz čarobni svijet koji se nikada ne završava.

Izvor: Gospodin i gospođa Book