Julie Clark autorica je bestselera New York Timesa U bijegu koji je dobio pozitivne kritike od Kirkusa, Publishers Weeklyja i Library Journala, a New York Times ga je nazvao “temeljito upijajućim”. Proglašen je Indie Next Pickom, Library Reads Pickom i najboljom knjigom 2020. od strane urednika Amazona i Apple Booksa. Njezin prvijenac, The Ones We Choose, objavljen je 2018., a Lionsgate ga je odabrao za ekranizaciju. Živi u Los Angelesu sa svoja dva sina.

Ovo je prva knjiga Julie Clark koju sam pročitala i sigurno neće biti posljednja. Ne preduga, zabavna, napeta i pomalo drugačija od trilera koje svakodnevno imamo priliku pročitati. Dvije pametne žene kao glavni likovi ove priče ono su što me najviše oduševilo. Pročitala sam ju u jedno popodne i nisam mogla prestati navijati za njih.

Claire Cook ima naizgled savršeni život, muža s obećavajućom političkom karijerom i sve drugo što poželi. Ali iza zatvorenih vrata ništa nije onako kako se na prvu čini, taj savršeni muž ima grozan temperament i ne ustručava se kontrolirati svaki pokret svoje supruge, a kad nešto nije po njegovoj volji za to biva kažnjena fizički. Claire je usprkos tolikoj suprugovoj kontroli ipak uspjela u tajnosti, nakon mjeseci rada skovati plan kako da nestane i spasi se. Slučajno se u baru u zračnoj luci njezin put ispreplete sa ženom čija je sudbina podjednako teška. Zajedno u posljednjem trenutku odluče zamijeniti avionske karte pa tako Claire umjesto u Portoriko, odlazi u Oakland, dok će Eva u Portoriko. Avionu za Portoriko dogodi se nesreća u kojem je Eva se sruši. Svi uključujući i Clairenog supruga misle da je Claire poginula. Ona bez ikakve pomoći i novca nema previše opcija nego preuzeti Evin identitet, a zajedno s njim i tajne koje je Eva skrivala.

”Bila je žena poput mene, netko komu se svijet nikada nije prilagođavao, netko tko je pokušavao utrti svoj put.”

Avioni kao i avionske nesreće su nešto što me oduvijek fasciniralo pa sam čitajući ovu knjigu u glavi imala prikaze raznih emisija koje sam do sad pogledala na tu temu. Svaki put kad letim osjećam određenu dozu straha i neizvjesnosti, ali i gušta. Možda je i to jedan od razloga zašto me knjiga na prvu privukla. Svidjelo mi se kako je autorica priču ispričala kroz dva gledišta i zaokupila me objema pričama. Ovdje nije bilo praznog hoda, samo dinamična radnja koja vam ne dopušta da ispustite knjigu iz ruku. Vrlo lako se čita i baš je osvježenje u moru trilera koji se izdaju svakodnevno.