Christina McDonald autorica je nekoliko bestselera USA Today, a upravo prema romanu Noć kad je Olivia pala snima se i tv serija. Njezini su tekstovi objavljeni u časopisima The Sunday Times, Dublin, USAToday.com i Expedia. Porijeklom je iz Seattlea, diplomirala je komunikacije na Sveučilištu Washington i magistrirala novinarstvo na Nacionalnom sveučilištu Irske, Galway. Sada živi u Londonu u Engleskoj sa suprugom, dva sina i njihovim psom Tangom. Trenutno radi na svom sljedećem romanu. Oduvijek je željela biti spisateljica, a najranije priče pričala je dvjema mlađim sestrama, koje su joj bile prva publika.

U ranim jutarnjim satima Abi Knight šokira telefonski poziv koji nijedna majka nikad ne želi primiti: njezina kćer tinejdžerica Olivia pala je s mosta. Olivijin mozak nije samo mrtav, ona je trudna i mora ostati na životnom održavanju pomoću aparata kako bi dijete održala na životu. Abi u bolnici zatiče Oliviu potpuno beživotnu i sa strašnim modricama oko zapešća. No policija tvrdi da je sve bila samo nesreća. Abi se s tim ne može pomiriti i sama kreće u potragu za odgovorima, slomljena srca i tugujući za kćerkom. Autorica nam polako plete napetu i dirljivu priču o skrivenim vezama, razornim lažima i snazi majčine ljubavi. U ovom napetom romanu glavno pitanje koje se postavlja je koliko dobro poznajete vlastitu djecu.

REPORT THIS AD

Ova priča je napisana savršeno, intrigantno i s dovoljno zapleta da vas drži fokusiranima i zainteresiranima. Likovi su vrlo realistični, a priča o Abi i Oliviji toliko je srcedrapajuća da nije isključeno da ćete na samom kraju pustiti suzu. Zaštitnički odnos samohrane majke prema njezinoj kćeri tinejdžerici potpuno je razumljiv iako će djelovati na prvu pretjeran. Tajne među tinejdžerima, bullying vršnjaka i ljubavne zavrzlame su protkane na stranicama ovog romana.

Ni u jednom trenutku nisam osjećala da je ova priča razvučena ili previše predvidljiva i to je ono što iznenađuje kod psiholoških trilera i obiteljskih drama. Svaka stranica predstavljala je avanturu za čitatelja i roman učinila lakim za čitanje. Christina McDonald zna kako napisati zadivljujuću priču i napeti roman.