Godinu dana nakon što sam pročitala knjigu Nijemi vrisak, prvi roman iz serijala o istražiteljici Kim Stone, pročitala sam i Izopačene igre. Zašto mi je trebalo tako dugo? Nemam pojma, previše knjiga i premalo vremena pa nikako da dođe na red. Sad kad je stigao i treći nastavak nije više bilo vremena za odgađanje. I drago mi je da sam ju uzela u ruke, jer ako ste mislili da je Nijemi vrisak dobar, onda ćete se iznenaditi zato što je drugi roman u serijalu o Kim Stone još bolji, napetiji i zabavniji. Angelu Marsons vam ne moram posebno predstavljati, već smo ju upoznali s prvim dijelom, dodat ću samo da je ovo serijal od dvanaest nastavaka i nadam se da će autorica uspjeti zadržati sve nastavke na nivou.

img_7980

Knjiga započinje kad Kim i njezin tim pretražuju kuću osumnjičenog zlostavljača djece. Ljudi uključeni u ovu priču nisu nimalo simpatični i Kim je odlučna u namjeri da krivce smjesti iz rešetaka. U isto vrijeme mlada žena, traumatizirana stravičnim silovanjem u razgovoru sa svojim psihijatrom pokušava se pomiriti s onim što joj se dogodilo kao i s činjenicom da je njezin silovatelj pušten iz zatvora. Nakon razgovora ona uzima nož, radi sačekušu i nožem napada svog silovatelja. Istražujući napad Kim kontaktira njezinu psihijatricu Alex kako bi pokušala shvatiti zašto je mlada žena tako postupila. No umjesto zabrinutog liječnika, ona pronalazi osobu koju više zanima kako je mlada žena reagirala nakon te činjenice, a ne što ju je navelo na taj čin. Kim ne može samo tako prijeći preko toga, želi znati više o Alex i onome što ona radi.

Vrlo brzo se priča koja je trebala biti o slučaju zlostavljane žene mijenja i postaje nešto mnogo složenije. Prvobitni slučaj ne nestaje, ali uz njega dobivamo još jedan jednakosumnjiv i jeziv. U romanu pratimo i Kim kao glavnog lika, njezinu bolnu prošlost i nemirno djetinjstvo. Ona je sjajan detektiv koji neće stati ni pred čime kako bi pronašla krivce i natjerala ih da plate. Nema puno prijatelja, a tim joj se sastoji od odanih ljudi koji su tu jedni za druge. Marsons sjajno opisuje ljude koji tamo žive, njene priče su pametno napisane, sa zanimljivim likovima i puno napetosti.

img_7981

Mnogo je razloga zbog kojih je knjiga must read, a ključna za mene je  sposobnost autora da ne samo da smisli dobar koncept, nego da uspije ispričati dobru priču. Ova knjiga apsolutno ispunjava taj uvjet. Zatim rješavanje zločina koje mora biti dovoljno složeno da ne gubi moju pažnju, ne moram biti u stanju nagađati jer nisam previše dobra u tome, ali mora mi dati tragove i navući me na priču. Likovi moraju biti realni, a u ovom serijalu nema nijednog lika koji nije potpuno formiran.

Ova knjiga me cijelo vrijeme držala na rubu, a zapleti su se neprestano događali. Cijeli je put bio šokantan i upadljiv. Jedva čekam iduću knjigu i pitam se kakvog ludog negativca nam je autorica spremila sljedećeg.