”Dječak zvan Božić” preslatka je knjiga za djecu, ali i odrasle, koja objašnjava kako je Djed Božićnjak postao lik kakav je danas, lik kojega svi obožavamo. Knjiga nije samo slatka već puna smiješnih scena kao i neočekivanih emocionalnih udaraca.

Ovaj roman priča priču o Nikolasu, dječaku koji će postati otac Božić. Zamišljeni je to prikaz koji objašnjava zašto je on to što je. Uz divne ilustracije Chrisa Molda ova knjiga je još posebnija i bit će vam lakše vizualizirati njene likove, što će, pogotovo najmlađima poboljšati iskustvo čitanja. Nikolas je slijedio svog oca koji je otišao pronaći carstvo vilenjaka, kako bi zaradio na nimalo dobar način. No Nikolas je na sasvim drugom putu, u potrazi za ocem on uči o zaslugama, o savladavanju prepreka i ljudi, te kako bi ih pobijedio. Ova priča ima poneki tamni detalj pa možda nije za osjetljiviju djecu, ali je s druge strane jako poučna i topla.

Nikolasa na putovanju ohrabruje njegov miš Mika koji vjeruje da će na tom putu pronaći sir kojeg nigdje nema, u što toliko vjeruje, da sanja o danu kada će ga okusiti. Njihovo prijateljstvo je divno, i iako se ne razumiju, njih dvojica pričaju svojim zajedničkim jezikom. Ova knjiga će nas uvesti u svijet vilenjaka gdje svaki od njih ima svoj poziv.

”Dječak zvan Božić” je priča koja nosi važne poruke o ljubavi, hrabrosti, odlučnosti i pomaganju drugima. Riječ je o svježoj božićnoj priči s klasičnom porukom koja će zasigurno očarati čitatelje. Za sve kojima treba nešto drugačije, ovo je knjiga za bilo koje doba godine, ne samo za blagdansko vrijeme.