RECENZIJA Dajana Jurakić Milovac, Knjigograd

Ovih mi se dana čitalo nešto lagano, pitko, a opet dovoljno napeto da okupira moju pažnju. Psihološki triler Naše tajne bio je savršen odabir. Pročitala sam ga u dan i pol, a da sam imala više slobodnog vremena vjerojatno bih ga pročitala u istom danu. Iskusnijim čitateljima ovo je štivo koje se pročita uz veću šalicu kave ili za jedno popodne dok se izležavate na plaži. Knjiga je napisana tako da vas vuče na čitanje i, dok ne otkrijete istinu, teško ćete ju ispuštati iz ruku. 😉
Od Lucinde Berry čitala sam i romane Savršeno dijete i Među prijateljima, pa kada mi je ovaj novi naslov stigao iz Mozaika, nije bilo vremena za čekanje. Autorica mi je ostala u sjećanju po detaljnim psihološkim razradama likova i zaista to radi odlično. U svojim se romanima često dotiče teme trauma iz djetinjstva i među njenim su likovima često upravo djeca jer je na tom području stručnjak; naime, Lucinda je bivša psihologinja i vodeća stručnjakinja u istraživanju dječjih trauma. To se iskustvo zaista osjeti u kvaliteti njenog pisanja i ja njene trilere baš volim čitati.
U ovom romanu pratimo dva ženska lika, a poglavlja izmjenjuju prošlost i sadašnjost što radnju čini još zanimljivijom. Krystal i Nichole odrasle su u udomiteljskoj obitelji gdje su proživjele sve i svašta. Unatoč teškom djetinjstvu, danas su uspješne žene koje su prošlost ostavile daleko iza sebe. No kad jedna od njih bude optužena za pokušaj ubojstva svog muža, njihov se svijet ponovno uzdrma i sve ono što su gradile godinama moglo bi nestati.
Istodobno pratimo Krystal i Nichole dok su bile djeca i danas kad su uspješne žene, a ove se priče isprepliću i radnju čine dinamičnom, napetom i nepredvidivom. Zasigurno da ima nekih rupa u priči i roman mi nije za peticu, ali da sam uživala u čitanju, zaista jesam. Ako tražite napet triler koji se brzo čita i uz kojeg se nimalo nećete dosađivati, Lucinda Berry uvijek je odličan izbor.

Izvor: Knjigograd