RECENZIJA Andrea Šikić, Mamine knjige

Vojvoda za nju došla mi je kao jako dobra prilika da se upoznam sa Eloisom James i njenim pisanjem, jer… gdje je u naslovu ‘vojvoda’ – tud i ja! ? Bila sam uvjerena da za mene nema bolje od Julije Quinn, no ovo je bila jedna jako dobra bitka prsa o prsa (ili da kažem stranicu o stranicu) dvije autorice povijesnih ljubića, ali bez pobjednika jer… Obje su fantastične!

Vojvoda mora birati mudro…“, stoji na koricama ove zabavne i uzbudljive knjige u kojoj je u središtu radnje Leopold Dautry, ozloglašeni vojvoda od Villiersa. Nakon što mu je iz gu***e u glavu došlo da njegovoj silnoj izvanbračnoj djeci treba majka, kreće u intenzivnu i neodgodivu potragu za prikladnom suprugom, a izbora je malo.

Tu je s jedne strane ledi Eleanor, koja djeluje zamamno i nevjerojatno inteligentno,a još uvijek je slobodna jer je samoj sebi obećala da će se udati isključivo za vojvodu. No, Eleanor je poznata i kao nesuđena supruga vojvode Gideona koji se nažalost morao oženiti drugom kako je to želio njegov pokojni otac. Po svemu što je o Eleanor saznao, Villiers se bez daljnjega planira zaručiti za nju.

Uostalom, preostaje mu još samo jedna dama koja dolazi u obzir: ledi Lisette, neobična kći vojvode od Gilnera, koja ne mari za odjeću ili pristojnost. Zaručena je za drugog muškarca i ignorira svoj status i titulu. Još jedan sitni detalj: Lisette je potpuno nestabilna – što je Villiers sve skloniji potvrditi a u čemu ćemo svesrdno pomoći i njegova djeca.

U međuvremenu kemija između Eleanor i Villiersa je toliko jaka da ne mogu odoljeti međusobnim strastima.

Oduševljena sam likovima ovog romana, podjednako i heroinom Eleanor i vojvodom Villiersom. Ona je toliko vrckasta, odlučna, duhovita, zabavna, simpatična, a samo odlični pisci mogu tako oživjeti nečiji karakter. Iako me se Villiers dojmio jer nije tipični šupljoglavi vojvoda, voljela bih da sam u drugim Eloisinim nastavcima čitala više o njemu, jer kako sam istraživala, riječ je o kompleksnom muškom liku koji je potanko ocrtan u drugim nastavcima serijala.

Roman je prepun pamtljivih scena koje sam dugo vrtjela u glavi,a izazivale su mi salve smijeha. Inteligentno napisan, sa posebnim likovima i zanimljivom radnjom, puno je više od samo ljubića sa vrućim scenama pod plahtama jednog vojvode.

Izvor: Mamine knjige