Kraljica i kralj prvi put su se vidjeli na vlastitom vjenčanju. On je znao da se mora oženiti, ali nije znao kako je za suprugu dobio prekrasnu, inteligentnu, ali i nadasve sarkastičnu, tvrdoglavu ženu. A ona se nije željela udati, pogotovo ne za kralja čime gubi vlastitu slobodu. Ipak, možda se malo ugodno iznenadila kada je shvatila kako je njezin novi suprug vrlo zgodan, šarmantan, ali i vrlo pravedan. Kroz srce joj prođe nada kako je njihov brak možda savršen splet okolnosti. Sve dok ne dođe vrijeme za prvu bračnu noć i njezine nade potpuno nestanu.
Kralj skriva neke velike tajne, a ona i njezina narav ne žele odustati od moguće sreće pa makar ju to koštalo svega. Dok s jedne strane mora naučiti biti kraljica, s druge strane želi biti supruga. Ljubav koja se polako rađa ne može se osloboditi ako ona ne sazna tajne, a kako vrijeme prolazi ona polako shvaća kakvu moć posjeduje. A ta moć nije namijenjena samo za njezinu sreću.
Moram priznati kako sam ovu knjigu htjela čitati odmah kada je došla u prodaju, a kada je stigla kod mene odložila sam ju sa strane jer sam nekako imala neki mali strah od sadržaja same knjige. Toliko me vukla na čitanje, a ipak sam čekala i čekala dok znatiželja nije popustila. Obožavam knjige ove autorice, ali kada sam uzela ovu knjigu u ruke imala sam osjećaj kako će ova knjiga biti potpuna suprotnost onome što očekujem od njezinih knjiga, ne znam zašto. Zato sam ipak odustala dok ne budem potpuno spremna na moguće razočaranje i sada kada sam knjigu pročitala mogu samo reći kako mi je žao što je toliko dugo čekala svoj red. Knjiga je savršena. Odlična i potpuno me očarala.
Glavni likovi, kralj i kraljica su toliko drukčiji od očekivanog, a toliko divni na neki svoj način. On ima tajne, ali ga razumijem, ona ima želje, ali razumijem i nju. Razumijem njihove emocije i shvaćam njihove postupke. Ali nisu samo glavni likovi zanimljivi. Ima tu jako puno likova koji privlače našu pažnju. Ali i sami odnosi među likovima.
Zanimljivo mi je kako je autorica u jednu ljubavnu priču uspjela uklopiti cijeli jedan niz ozbiljnih tema. Klasne i rasne razlike u prošlosti. Dvor i zamršeni odnosi među ljudima koji čine jedno kraljevstvo. Bolest koja je u to vrijeme bila potpuna nepoznanica ljudima i doktorima, a tu je i ljepota svemira koju vjerojatno nikada nećemo u potpunosti moći shvatiti.
Ova priča je spoj tema koje su jako zanimljive i same po sebi, a kada ih je autorica spojila dala nam je odličnu knjigu koja me potpuno osvojila.
Od mene imate sve najiskrenije preporuke za ovu dirljivu ljubavnu i životnu priču. Ovo je puno više od “samo ljubavne priče”.
Recenziju napisala : Anamarija Jelić