Pheobe, lady Clare, mlada je udovica koja se brine za svoja dva sina. Njezin suprug bio je drag i brižan, ali čitavog života bolestan. Na kraju je bolest pobijedila, a ona je ostala sama. Sa sinovima dolazi na obiteljsko vjenčanje gdje će provesti par dana kako bi se obitelji bolje upoznale. Ali nije znala kako će tu upoznati najvećeg neprijatelja svog supruga. Zbog njega je on patio kao mladić. Maltretirao ga je i vrijeđao, a njezin suprug se nikada nije znao obraniti. Ali kada ga upozna i s njim provede dovoljno vremena shvatit će kako se ni ona ne zna obraniti od njega.

West Ravenel muškarac je kojeg prate grijesi iz prošlosti. Za svoje ponašanje nema isprike niti razumijevanja. Sve što je radio prije sada prezire. Ali prošlost će ga zauvijek pratiti. Pogotovo sada kada upoznaje ženu koja ga potpuno očara. Ženu koja je zaslužila boljeg muškarca nego što je on. Ipak, ne može protiv svojih osjećaja i strast između njih se budi. Problem je što svaki dodir vodi putem bez povratka.

Meni se svidjela priča. Nije najbolja njezina koju sam do sada pročitala, ali sam uživala u priči od početka do kraja. Likovi su odlični. I ona i on su likovi koji vam se uvuku u srce. Ona je dovoljno hrabra za oboje. On je dovoljno strastven za oboje. A kao spoj su savršeni. Sviđaju mi se. Sviđa mi se što je u priči i njezin otac, Sebastian, kojeg smo već upoznali. Isto tako autorica je u priču uklopila i neke druge likove o kojima smo već čitali.

Sviđa mi se što ovdje osim ljubavi čitamo i o nekim drugim temama. Upoznajemo se sa životom na gospodarstvu u to vrijeme. Upoznajemo se s modernizacijom na seoskim domaćinstvima. Ima tu svega što nije samo ljubavna priča.

Sviđa mi se dinamika same priče. Priča teče normalno, bez stajanja i dosadnih opisa. Još jedan dokaz kako mi se stvarno sviđa stil pisanja ove autorice. Ni jedna njezina knjiga nije me razočarala pa tako ni ova. Uživala sam.

Priča je strastvena, napeta i uzbudljiva. Drži pažnju čitavo vrijeme, a ja sam ju pročitala u jednoj noći. Jednostavno ju nisam mogla ostaviti, bez obzira na to što sam znala kakav me dan očekuje nakon neprospavane noći. A moram pohvaliti i naslovnicu, stvarno mi se sviđa.

Od mene imate sve najiskrenije preporuke. Knjiga s kojom definitivno nećete pogriješiti.