Pamela Darby je vrlo samostalna mlada žena koja drži sve konce u svojim rukama. Nakon što su ostale bez majke, jedine osobe koje su imale u životu, mlađa sestra i ona pokušavaju spojiti kraj s krajem. Sestra joj je prekrasna pa nije ni čudo što ju muškarci žele za ljubavnicu, a ona je jedina koja ju može spasiti te sudbine. Plan je jednostavan, odlaze u Škotsku i samo trebaju pronaći kršnog muškarca kojeg će oteti i onda predstaviti u Londonu kao davno izgubljenog kneževog nasljednika. Ali problem je što nije dobro promislila kako natjerati kršnog muškarca na suradnju, pogotovo kada je taj muškarac tvrdoglav i prekrasan. Ona želi veliku nagradu za pronalazak davno izgubljenog sina, ali nije promislila kada je sklapala pakt s vrlo lukavim muškarcem.
Connor Kincaid je sve što žene žele samo da nije odmetnik. Za život zarađuje pljačkom i puno gorim stvarima. Ne smatraju ga poštenim, a opet sebe je smatrao puno jačim i pametnijim. Sve dok nije odlučio opljačkati kočiju u kojoj putuju dvije žene. A ona starija, pametnija i mudrija koštala ga je zdravog razuma. Izgubio se u njezinim usnama i pogledu. Kao da mu gleda u dušu. Sam će sebe pokušati uvjeriti da ju slijedi zbog novca i nagrade, ali istina je potpuno drukčija.
Iznimna i prekrasna priča. Već sam napisala za knjigu Najljepša od svih kako mi je najbolja knjiga ove autorice i da ju niti jedna neće dugo skinuti s trona, e pa izgleda da sam sama sebi skočila u usta tom izjavom. Ova knjiga potpuno ju je pomela s prvog mjesta najdražih knjiga ove autorice. Od likova do radnje, jednostavno nemam niti jednu zamjerku za ovu prekrasnu knjigu. Od početka do kraja autorica nam nudi vrlo dirljive, ali i presmiješne dijaloge između glavnih likova. Glavni ženski lik je vrlo samostalna, odgovorna i pametna žena koja zna što želi. Ne boji se onoga nepoznatog, jednostavno daje cijelu sebe za ljude koje voli. A kada zavoli voli cijelim srcem i iskreno. Oduševila me potpuno. Isto tako glavni muški lik lako osvaja ženska srca pa čak i preko priče. Od opisa pa do karaktera potpuno su me osvojili.
Radnja mi je savršena, tema malo drukčija, autorici ne manjka mašte, a tu maštu jako dobro realizira. Stvorila je još jednu prekrasnu priču koja osvaja. Stvarno moram prestati govoriti da mi niti jedna neće dugo skinuti s trona ovu priču, ali stvarno me osvojila. Ostaje mi još jedna priča za pročitati nakon ove, ali ovi likovi i njihov odnos su savršeni. Jednostavno volim ovakve priče i radnje. A i likove koji znaju što žele.
Još jednom nam autorica kroz priču pokazuje prave, osnovne vrijednosti svake osobe. Obitelj, ljubav, snaga za druge, nada u bolje sutra.
Od mene imate najiskrenije preporuke. Ja sam uživala i nadam se da će se knjiga svidjeti i vama.