Markiz od Bournea nekada je imao sve, sada više nema ništa. Bez svega je ostao zbog samo jedne loše i nepromišljene odluke. Ali uskoro ustaje iz svoga pakla i prema naprijed ga vodi osveta. Zaklelo se da će se osvetiti i ti mu postaje jedini cilj u životu. Postaje beskrupulozni suvlasnik mjesta grijeha i pohlepe. Londonska kockarnica donijela mu je veće bogatstvo nego što je ikada imao, ali i dalje mu nešto nedostaje kako bi bio miran. Kako bi to uspio sudbina mu na put prema osveti stavlja Penelope Marburry. Njegova dječačka ljubav, najbolja prijateljica, a sada je postala jedina šansa za osvetu. Pa čak i ako će ta osveta slomiti njezino srce.
Penelope je usidjelica koja pod pritiskom obitelji mora pronaći muža. Problem je što su je jedne propale zaruke naručile kako mora pronaći ljubav i udati se iz ljubavi. U svijetu u kojem ona živi brak iz ljubavi je rijetkost, ali to je ono što ona želi. Godinama je odbijala moguće muževe jer ju nitko nije oborio s nogu. Nitko nije on. Ona želi nešto više, pustolovinu od života, želi uzbuđenje. Može li dječak koji je u djetinjstvu osvojio njezino srce biti njezin muškarac iz snova, sada godinama kasnije?
Ovo je prva knjiga iz serijala i prva knjiga ove autorice koju sam pročitala. Mogu iskreno reći da sam oduševljena. Stil pisanja u potpunosti je po mome ukusu. Tema je odlična. Likovi su odlično okarakterizirani. Jaki, inteligentni, uzbudljivi likovi koji nas uvode u svijet pohlepe i grijeha. Stvarno mi se sviđa cijela priča. Taj ležerni način na koji sama priča teče od početka do kraja. Meni je upravo takva knjiga sada bila potrebna. Nakon trilera, nakon umora od manjka vremena, jedna ovakva ležerna priča lako osvaja na prvu.
Priča je puna ljubavi, osjećaja, ležernosti, ali i uzbuđenja. Svijet muškaraca u kojem svoje mjesto pokušavaju pronaći žene željne uzbuđenja i strasti. Znam samo da sada jedva čekam svaku sljedeću iz serijala. Priča je prava, slatka ljubavna, ali je isto tako odlična.
Imate sve moje najiskrenije preporuke za ovu dirljivu priču.