Naslovnica knjige: ŠTO VAŠ KUPAC ŽELI DA ZNATE

Podijeli:

  • Broj stranica: 214
  • Godina izdanja: 2011
  • ISBN: 9789531409308
  • Uvez: meki
  • Širina: 12.7 cm
  • Visina: 20.5 cm

ŠTO VAŠ KUPAC ŽELI DA ZNATE

Ram Charan

Ekonomija Knjige Publicistika

U knjizi ŠTO VAŠ KUPAC ŽELI DA ZNATE autor svjetske uspješnice Što vaš generalni direktor želi da znate otkrit će vam novi pristup prodaji.

Ova izvrsna knjiga omogućit će vam da steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta, upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta te pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija.

Proces prodaje u današnje vrijeme više nego ikad ima sklonost postati ratom oko cijena – frustrirajući, neugodan rat koji prodaji oduzima element zabave. No postoji bolji način razmišljanja o prodaji, tvrdi autor ove knjige. On je slavan zbog objašnjavanja i pojednostavljivanja teških poslovnih problema. Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim. Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji. Vrijeme je da primijenite nove metode iz knjige Što vaš kupac želi da znate.

RAM CHARAN iznimno je cijenjen poslovni savjetnik, javni govornik i predavač te autor mnogih knjiga poslovne tematike, uključujući i Što vaš generalni direktor želi da znate i Izvršavanje. Više od trideset pet godina radio je u Fortune 100 kompanijama kao što su GE, Bank of America, DuPont, Thomson Financial, Honeywell, Home Depot i Verizon te pomagao višim voditeljima u razvoju i primjeni strateških planova.

Ostale naslove Rama Charana potražite ovdje.

Rasprodano
30,00 kn
Pročitaj više

KNJIGA TJEDNA!

Pogledaj ponudu

KNJIGA TJEDNA!

Vrhunska čokolada

Super cijena

100 kn

199

x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.