Naslovnica knjige: ŠTO VAŠ KUPAC ŽELI DA ZNATE

Podijeli:

  • Broj stranica: 214
  • Godina izdanja: 2011
  • ISBN: 9789531409308
  • Uvez: meki
  • Širina: 12.7 cm
  • Visina: 20.5 cm

ŠTO VAŠ KUPAC ŽELI DA ZNATE

Ram Charan

Array
Posao

ŠTO VAŠ KUPAC ŽELI DA ZNATE

Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da …

-steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta
-upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta
-pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija.

Proces prodaje u današnje vrijeme više nego ikad ima sklonost postati ratom oko cijena – frustrirajući, neugodan rat koji prodaji oduzima element zabave. No postoji bolji način razmišljanja o prodaji, tvrdi autor ove knjige. On je slavan zbog objašnjavanja i pojednostavljivanja teških poslovnih problema. Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim. Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji. Vrijeme je da primijenite nove metode Rama Charana.

Na zalihi
30,00 kn
Dodaj u košaricu
x

Prijavite se na newsletter i ostvarite 10% popusta na prvu kupnju!

Pročitao/la sam i prihvaćam Opće uvjete poslovanja i Pravila privatnosti

Svojom prijavom dopuštam Mozaiku knjiga d.o.o. da obrađuju moje osobne podatke u svrhu obavještavanja o njihovim ponudama, do mog povlačenja suglasnosti.